bohaterowie.


MARTINA SCOTT, 19.
"Odszedłeś bez żadnego pożegnania, nie zostało powiedziane ani jedno słowo. 
Żadnego ostatecznego pocałunku, który by cokolwiek zapieczętował."



DOMINICA COLLINS, 19.
"Mam nadzieję, że wiesz, że to nie ma z tobą nic wspólnego. To jest bardzo
osobiste, tylko ja sama ze sobą. Będę za tobą tęsknić jak małe dziecko, które
tęskni za swoim kocykiem. Ale muszę się pozbierać i iść dalej. Stać się dużą
dziewczynką i przestać płakać. Bo duże dziewczynki nie płaczą."



ZAYN MALIK, 20.
"Nieważne, czy jesteśmy razem, czy oddzielnie. Oboje możemy zdjąć 
te maski i przyznać, że od początku tego żałujemy."



LOUIS TOMLINSON, 21.
"Jesteś siłą, która sprawia, że wciąć idę. Jesteś nadzieją, która sprawia,
że wciąż ufam. Jesteś życiem dla mojej duszy. Jesteś moim celem.
Jesteś wszystkim."



CHARLIE MALARK, 21.
"To chyba znaczy, że jest ci przykro - stoisz w moich drzwiach.
To chyba znaczy, że cofasz wszystko to, co powiedziałaś. Powiedziałaś,
że nigdy nie wrócisz, ale o to znów tu jesteś."



COLLIN "PUCK" MALARK, 22.
" Marzę abym to ja był tym, do którego dzwonisz
późno w nocy, bo chcesz powiedzieć dobranoc. Rozdziera
mnie to, bo ty tego nie zauważasz. Ilekroć go całujesz,
załamuję się. Och, tak bardzo bym chciał, abym to był ja."


ORAZ:


NIALL HORAN, 19.



LIAM PAYNE, 19.



HARRY STYLES, 19.



ADRIANNA STROUP,  31.








2 komentarze: